ه گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ماهیار عطار گفت: این میز خدمت به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به زایران اربعین حسینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پاسخگویی به سوالات درباره خدمات ارتباطی شامل نحوه فعال و غیرفعال سازی رومینگ، تنظیمات دستی رومینگ بر روی گوشی های تلفن همراه در مناطق مرزی و رفع مشکلات احتمالی زایران ایجاد شده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف فنی با حضور استاندار کرمانشاه، مقامات استانی و کشوری ستاد اربعین از اردیبهشت ماه جاری در این استان افزود: با همکاری تمامی دستگاههای استانی و اپراتورهای تلفن همراه در طی سه ماه گذشته و استقرار سایت های سیار، وضعیت ارایه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به زایران در مسیرهای منتهی به مرز خسروی مطلوب است و در حال حاضر نظارت برکیفیت ارتباطات و پایش طیف فرکانسی به منظور رفع تداخلات احتمالی مسیرهای منتهی به پایانه خسروی نیز بصورت برخط و همچنین با حضور کارشناسان اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب بصورت میدانی انجام میشود.
عطار نظارت بر عدم فروش غیرمجاز و بدون احراز هویت سیم کارت های خارجی را یکی دیگر از اقدامات این منطقه عنوان کرد و افزود: نحوه ارایه خدمات اپراتورها در موکب های ایجاده شده و همینطور دفاتر پیشخوان خدمات در مسیر کرمانشاه، ماهیدشت، اسلام آباد غرب، کرند، سرپل ذهاب، قصر شیرین و خسروی بطور مستمر از سوی کارشناسان منطقه غرب بازدید و بازرسی میشود.
به گفته مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب در سال گذشته حدود یک میلیون زایر از پایانه خسروی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی وارد کشور عراق شده اند و انتظار میرود در سال جاری نیز 5 تا ده درصد از تردد زایران از این پایانه باشد.
1404-05-19
راه اندازی میز خدمت زایران در پایانه خسروی
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب از راه اندازی میز خدمت زایران اربعین حسینی با مشارکت اداره کل ICTاستان همدان در پایانه خسروی خبر داد.